El GOB sol·licitarà a Sánchez un recurs d'inconstitucionalitat contra el decret de simplificació administrativa
El GOB reclamarà al president del Govern de l'Estat, Pedro Sánchez, que presenti un recurs d'inconstitucionalitat contra el decret de simplificació administrativa del Govern de Prohens, amb l'objectiu d'aturar la seva aplicació.
També a Illes Balears
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Dignitat educativa i serveis mínims que buiden el dret a vaga
- El president del Consell de Mallorca, a una consellera del PSOE: «Què ha estat això? Un orgasme silenciós?»
- Crida a sortir massivament al carrer per la Diada per la Llengua el 10 de maig
- Alternativa Docent denuncia la falta de professorat i la pèrdua de poder adquisitiu dels docents d’un 20%
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No senyor, de cap manera, el que fan és utilitzar tots els mitjans que tenen a l'abast per impedir animalades. Fa 50 anys que ho fan. Si no fos així, la destrossa d'aquesta illa seria el doble o el triple del que ja és. Però tot ho mirau en clau de partits... que si tu que si jo... quina misèria, en comptes de ser agraïts per la feina ben feta d'aquesta gent. Amplitud de mires si us plau!
Cul cap enrere. Aquests del GOB han acabat demanant auxili a Pedro Sanchez del PSOE. Quines llesques més primes.