La Comissió de Centre Històric acorda preservar la porta de l'antic estadi Lluís Sitjar amb l'escut republicà del Mallorca
La Comissió de Centre Històric ha acordat, aquest dimarts, preservar la porta de l'antic estadi Lluís Sitjar, assegurant així que aquesta «part emblemàtica» de l'estadi passi a formar part del conjunt patrimonial de Palma.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Un trozo de pared blanca precioso. Una auténtica joya a preservar. Espero que también dejen la cochera y el cuarto de contadores. Claro que sí, guapi.