Palma edita un vocabulari multilingüe per a promoure l’ús del català a la restauració
L’Àrea d’Educació i Política Lingüística de l’Ajuntament de Palma, a través del Servei de Dinamització Lingüística, presenta 'Un tallat, per favor', un vocabulari en català-castellà-anglès adreçat a professionals de la restauració. La guia és una eina per a promoure l’ús de la llengua catalana en aquest sector.
També a Illes Balears
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Crida a sortir massivament al carrer per la Diada per la Llengua el 10 de maig
- El president del Consell de Mallorca, a una consellera del PSOE: «Què ha estat això? Un orgasme silenciós?»
- Dignitat educativa i serveis mínims que buiden el dret a vaga
- Brams celebra els 20 anys del concert de comiat 'Sempre més'
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El millor és el que ha fet l'hospital Vall d'Hebron. No vols aprendre a parlar Català i a sobre l'insultes i maltractes als que el parlen ? Doncs al carrer i s'han acabat les contemplacions.
Perfecte!
Ja en podeu portar a les cafeteries Granier, no saben ni el que és dir bon dia....
La cuestión es que los hosteleros no tragan con las imposiciones catalanistas ni regándolos con subvenciones…
Ben fet, a jo no em proben les cartes en castellà, al menys a ca meva.
A darrera hora es posen a córrer perquè arriben les eleccions, no sigui cosa que els jubilats de la ceba no vagin a votar.