nubes dispersas
  • Màx: 12°
  • Mín:
12°

El servei de tren cap a Palma, col·lapsat de gent que volia assistir a la Colcada dels Reis d'Orient

Aquest dijous els serveis de tren cap a Palma han col·lapsat i no han pogut transportar tota la gent que feia comptes anar a Palma per assistir a la Colcada dels Reis d'Orient.

Les previsions dels Serveis Ferroviaris de Mallorca s'han quedat curtes i el fet que es tractava de la primera Cavalcada que es feia amb normalitat des de la pandèmia i, sobretot, la gratuïtat del servei, ha fet que la demanda de viatges cap a Palma es duplicàs respecte a l'any passat.

Famílies senceres han quedat sense poder pujar als trens que han anat passant i els que han aconseguit pujar-hi han hagut de patir les molèsties de viatjar en vagons replens.

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per xisca, fa devers d'un mes
Per fer aquestes feines, NO basta tenir una carrera, s'han de fer estudis i planificar.ho per que els resultats siguin els desitjats. I no crec que ho hagin aconseguit, com molts altres projectes. Se gasten MASSA doblers per fer coses que queden obsoletes en dos dies. Si no ho veus, ni acceptes crítiques, tens un greu problema.
Valoració:3menosmas
Per xisco, fa devers d'un mes
Si. Tú
Valoració:-1menosmas
Per xisca, fa devers d'un mes
Tot i amb això, el problema no queda resolt. Algú disponible per fer les feines amb mes solidesa?
Valoració:2menosmas
Per Guillem, fa devers d'un mes
Les darreres contractacions de personal i la darrera compra de trens a SFM, es varen fer a la legislatura 2007-2011. La legislatura 2011-2015, es varen suspendre les obres del tren Manacor-Artà, s’acomiadaren més de trenta treballadors, es tornaren a Madrid 400 milions d'euros del Conveni Ferroviari que havia de servir per dur el tren fins Alcúdia, construir unes noves cotxeres i uns nous tallers a l'estació de s'Enllaç.
Portem 10 anys observant que SFM funciona amb manca de personal i al límit de les seves capacitats per cobrir torns, posar trens a primera hora del matí i a la nit a partir de les 22:00h. Aquest es el principal problema que arrosseguem a SFM.
Valoració:3menosmas
Per Els politics obren per interessos. I el poble rep, fa devers d'un mes
L'etern problema: Els ecologistes volem tren per agafar el cotxe el menys possible, mentres que els bufes volen moltes autopistes per poder anar en el seu cotxe per tot.
I per aquest estira i arronsa, si s'amplia la xarxa ferroviària i se renoven les instal.lacions i els cotxes, quan se canvia el Govern i entra la dreta, el primer que fan els nous governants, després de pujar-se els seus sous, és desballestar les línies de tren alhora que reduir els vagons i el manteniment, com van fer durant la terrible legislatura de Bauzá.
Per aquest motiu, treballar perque Mallorca tengui un bon servei ferroviari, és la mateixa feina que feia na Penélope teixint el seu vel. Tret de que aquesta desfeia el seu treball ella mateixa, mentres que als que construeixen i renoven la ferrovia mallorquina, els que els desfan la feina i tiren al fems el doblers públics invertits, son els seus adversaris politics.
I aquest problema no s'arreglarà mai, mentres les autopistes donin més comissions que els trens. Perque no dubteu de que si fos a la inversa, faria moltes dècades que podriem anar de Palma fins a Cala Rajada no en un trenet, si no que tindríem un AVE dels millorets..

Valoració:8menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente