algo de nubes
  • Màx: 20°
  • Mín: 11°
20°

Demana informació a l'EMT de Palma i li diuen que parli en espanyol. «Tenim personal en pràctiques», justifica l'empresa municipal

Un ciutadà de Palma ha denunciat que ha telefonat al servei d'atenció al client de l'Empresa Municipal de Transport de Palma (EMT) i li han contestat que no l'entenien si parlava en català i que canviàs al castellà.

La denúncia ha circulat per les xarxes socials i des del perfil oficial de l'EMT han respost explicant que actualment tenen personal en pràctiques.

«Bon dia. Lamentem la incidència. Tenim personal en pràctiques que rota en diferents tasques i no ens havíem adonat d'aquest problema. Ja està corregit. Des de l'EMT Palma atendrem sempre al ciutadà en la llengua oficial de la seva elecció. Gràcies per la informació», han explicat.

Per la seva banda, el regidor de d'Educació i Política Lingüística de l'Ajuntament de Palma, Llorenç Carrió, ha remarcat que aquest dimarts «aclarirem que ha passat però sembla que l'EMT ja ha donat explicacions». En tot cas, ha explicat, «sempre que hi hagi un incident en aquest sentit, el ciutadà té dret a presentar una DMS -Demanda Municial de Serveis- (queixa ciutadana). És la millor manera per fer millorar els serveis». I ha afegit l'enllaç per a presentar la queixa.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

Anterior
Pàgina 1 de 2
Siguiente
Per 2000, fa dervers d'un any
@oh: Acostuma a llegir la noticia abans de comentar.
Valoració:1menosmas
Per La EMT no contracta mallorquins., fa dervers d'un any
I com així contracten gent de fora, que ni parla la nostra llengua ni deu conèixer Palma, si aquí hi ha moltes persones amb carnet de conduir autocars i autobusos que son educades, feineres i que farien una feina excel.lent?
Valoració:1menosmas
Per Julianet, fa dervers d'un any
La meva experiència amb l'EMT és justament la contraria. Sempre m'han ates correctament i en la meva llengua. En una ocasió record que l'operadora em va passar amb un altra que si parlava en mallorquí i cap problema.

Per mi lo vertaderament important és que en cada ocasió la meva consulta s'ha resolta de manera satisfactòria.

A vegades quan he hagut d'anar a un metge especialista algun m'ha ates en castellà i no he anat correns a la premsa ni a les xarxes socials a "moure lio".

No tenc ni idea de quantes cridades atenen cada dia a L'EMT, però ben segur que no deuen ser poques. Però segur que hi ha molta més gent satisfeta amb l’EMT...
Valoració:5menosmas
Per M.E.N.O.S, fa dervers d'un any
Això que escriu M.A.S. és un compendi de tots els tòpics, malsentesos i caricatures que tenen els que no miren més enllà de lo seu.
Valoració:4menosmas
Per M.A.S, fa dervers d'un any
En un mundo libre de expresión aún tenemos que aguantar a un puñado de gente narcisista, corta de mente y sin respeto. Las grandes ciudades fueron levantadas por emigrantes y aún lo siguen haciendo, porque seguir permitiendo este tipo de humillaciones? Acaso hay más emigrantes más preparados que los locales? Y por un simple idioma tenemos que aguantar todo esto?
En una isla que vive del turismo acaso los locales hablan inglés o alemán perfectamente?
Miren la viga en su propio ojo y no la paja en el ojo ajeno
Valoració:-7menosmas
Per Les principals, fa dervers d'un any
Quines pràctiques?
De comprensió es veu que no!
Valoració:1menosmas
Per M´ho posen en safata de plata !, fa dervers d'un any
Personal en pràctiques ?
Doncs que practiquin amb la parla catalana !
Les pràctiques són molt versàtils i multidireccionals.
Valoració:-1menosmas
Per Nofret, fa dervers d'un any
Enemics de la nostra llengua, que fan tot el possible per a que el català desaparegui dels espais públics, n'hi ha més que no en voldríem i callen o dissimulen quan no tenen clar que hi hagi res a guanyar. L'important es que un cop detectats aquests elements que odien la llengua catalana, l'Administració Pública actuï eficientment i les aparti de l'atenció directa a la ciutadania, per tal de garantir el dret a tothom que vulguem, ser atesos en català.
Valoració:-6menosmas
Per pere mateu, fa dervers d'un any
Més d'un 82% dels empleats de l'emt palma presumptament no tenen cap certificat de català, per tant estan ocupant les places a fills nostres que sí el tenen i lleven palanganes de merda al burguer i mc donalls
Valoració:-6menosmas
Per Rubik, fa dervers d'un any
Oh, veig que de comprensió lectora justet justet, o es que creus que Atenció al client és un conductor que està fent un trajecte i que de pas contesta cridades mentre està conduint?
Valoració:10menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 2
Siguiente