El Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans crida a fer vaga el proper 16 de desembre contra la 'llei Castells'
El Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) ha fet, aquest divendres, una crida a la vaga estudiantil el proper 16 de desembre als alumnes de Catalunya, les Balears i el País Valencià, per mostrar el rebuig a la Llei orgànica del Sistema Universitari (LOSU), coneguda com a 'llei Castells', i a la Llei de Convivència Universitària.
La portaveu de l'organització, Marta Daviu, ha assegurat que volen tancar els campus universitaris dels tres territoris històrics dels Països Catalans.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Campanya d’ensabonada a la monarquia espanyola (espòiler: la pagam entre tots)
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- [VÍDEO] Arran mostra l’acció contra la Conselleria i crema fotos de polítics i hotelers
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Pero si estos ultras del sindicato pancatalanista son cuatro pelagatos! Jajaja, suerte con la crida…
Molts d'Ànims, SPEC !!! No defalliu, el futur és vostre i l'heu de defensar davant d'aquests polítics retrògrads que no volen saber res dels vostres drets i inquietuds !