muy nuboso
  • Màx: 16°
  • Mín: 10°
15°

Gairebé 10.000 participants a l'Open House Palma

Aquest cap de setmana s'ha celebrat la primera edició del Festival Open House Palma, s'ha obert la ciutat a la ciutadania amb un èxit rotund

«Avui hem fet història. Hem aconseguit que milers de ciutadans de Palma sortissin al carrer un cap de setmana de fred, vent i pluges. Hem arribat a una fita que no ens imaginàvem mai, convertint la primera edició del festival en l’esdeveniment arquitectònic i patrimonial a Mallorca amb més assistència» ha declarat un dels impulsors del festival, Daniel Gallego.

«Divendres vàrem posar la primera pedra del festival, la fonamentació ja se trobava ben construïda i ben consolidada, d’això ens hem encarregat nosaltres, i gràcies a vosaltres, l'equip de voluntariat, hem aconseguit pujar totes les parets i posar la teulada, al llarg d’aquests dos dies» ha declarat Eduard Yuste.

Han estat 48 hores de visites guiades constants, de debats entre professionals, visites a peu i en bicicleta per tota la ciutat, un taller infantil i un concurs de fotografia. Però sobretot han estat 48 hores d’arquitectura i de patrimoni, que han permès a la ciutadania gaudir de Palma.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.