Federació d'Associacions de Veïns de Palma: «L'habitatge està molt lluny de ser un bé social i un dret»
La Federació d'Associacions de Veïns de Palma ha celebrat aquest cap de setmana la trobada anual de Juntes Directives, amb la participació de 22 associacions veïnals.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
También tú, sacas a la Constitución cuando te conviene. Es de cajón que todas las personas tienen derecho a una vivienda digna. Pero el que la quiere se la tendrá que ganar honradamente, como hemos hecho millones de ciudadanos. Dadme un trabajo (digno) y una vivienda (digna), porque lo dice la Constitución. Y además, soy el más guapo del barrio.
Els que tan s´omplen la boca amb la sagrada constitució quan els convé,sembla que no s´han llegit els articles que diuen que tothom tenim el dret a una vivenda i treball digne.En això estan més muts que una gàbia buïda.