Obres a la Porta del Camp de Palma: més de 30 indicadors, cap en català
Des de fa unes setmanes, tota la placeta situada a la Porta del Camp de Palma es troba tancada a causa de la realització d'obres de millora i reorganització del conjunt de paviment i jardins.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Campanya d’ensabonada a la monarquia espanyola (espòiler: la pagam entre tots)
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- [VÍDEO] Arran mostra l’acció contra la Conselleria i crema fotos de polítics i hotelers
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
15 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El futur que espera a la nostra dissortada llengua és, com passa al País Basc o Irlanda, que sols la vegem a les retolacions de carrers, noms d'institucions i denominacions diverses de caire folklòric, però per a informacions importants sols s'utilitzi l'espanyol. Lamentablement el català va de reculada i el pitjor de tot és que sembla que a la majoria de catalanoparlants els és igual. Fins i tot hi ha partits que hem considerat catalanistes que ja no consideren que la llengua catalana sigui un signe d'identitat digne de ser reivindicat, i que pot ser sacrificat en favor de la transversalitat, la multiculturalitat i l'ampliació de la base electoral. Lamentable.
Companys de lectura d'aquest diari:. el govern té una pàgina web on inclou la possibilitat de fer queixes i suggeriments. Jo la faig servir quan trobo incompliments diversos. Potser, a més de denunciar-ho en aquest diari, podem enviar-hi queixes perquè ens facin més cas. Només heu d'entrar al goib i queixes i suggeriments. SALUT.
@Catalunya Insular Por qué no vas tú a tirarlos, cuñao?.
per ventura, avui dia, no hi ha esprais correctors ?
Es lo que pertoca. Així tothom s'assabenta.
Els rètols encara són dempeus?
i amb tanta retolada castellufa, ens hem de conformar de no voure ni una sola indicació en sa nostra llengo?
A Palma el català està pitjor que a València Ciutat.
Res del batle de Palma, la responsabilitat és compartida. El predomini del castellà és arreu i, efectivament, ens prenen el pèl.
A Eivissa igual, encara pitjor caldria dir. A Sant Antoni (i potser a més llocs) hi ha rètols públics que estan en bilingüe castellà-anglès (recordem que s'anglès, en teoria, no és oficial i que es català, també en teoria, sí que ho és). S'autoodi és de por a sa pitiüsa major