Cort posa en marxa la promoció de Palma com a destinació turística segura tot l'any
El batle de Palma José Hila, s'ha reunit aquest dimecres de manera telemàtica amb representants de les associacions hoteleres de Palma i de Platja de Palma per a posar en marxa la destinació turística «al més aviat possible i fer-ho de manera segura».
L'Ajuntament ha assenyalat que, durant la trobada s'ha posat en comú el treball fet fins ara, sorgit de la col·laboració entre institucions i sector, i els passos que ja s'estan reactivant per a promocionar Palma. En la reunió han participat el batle, la regidora de Turisme, Sanitat i Consum, Elena Navarro, el president, el vicepresident i la gerent de l'Associació Hotelera de Palma, Javier Vic, Ramón Vidal i Mercè Peñaranda, respectivament; i la presidenta i la gerent de l'Associació Hotelers Platja de Palma, Isabel Vidal i Patricia Lliteras.
A la trobada s'ha explicat que la promoció turística es farà tot l'any i no sols durant la temporada baixa com fins ara. L'Ajuntament ha recordat que, abans de l'aparició de la COVID-19, la promoció turística centrava els seus objectius a allargar la temporada més enllà dels mesos d'estiu. A partir d'ara l'estratègia amplia aquest objectiu reforçant de forma destacada la promoció en la temporada alta, per a reactivar aquesta temporada el mercat turístic d'estiu, especialment el nacional i alemany.
En aquest sentit s'han reprogramat accions i pressupost i es treballa de manera coordinada amb el Consell de Mallorca, amb qui s'està tancant un anunci per a televisions i plataformes per a promoure Palma com a destinació. També es faran campanyes de promoció pel públic espanyol i l'alemany, i es treballarà amb turoperadors i agències de viatges. Un altre punt amb el qual s'està treballant és en solucions tecnològiques, en concret, en l'ampliació de la xarxa Wi-fi i en una aplicació per a telèfons mòbils perquè els turistes sàpiguen en temps real les zones amb suficient espai a les platges.
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, no hem de menester turistes 365 dies l'any. Hem de poder tenir uns mesos per descansar. El que s'ha de fer és i+d d'una vegada i diversificar, i per divfersificar no me referesc a posar hotels, hostals i cases rurals-hotel.