Cort inicia les obres d'un nou carril bici que unirà Andrea Doria amb Andreu Torrens
L'Ajuntament de Palma començarà a senyalitzar a mitjan setmana vinent un nou carril bici de 1.972 metres lineals, que connectarà el carrer Andreu Torrens amb Andrea Doria.
S'afegirà a la xarxa actual de carrils bici de Palma, que suma 82,5 quilòmetres, segons ha indicat l'Ajuntament aquest divendres en una nota de premsa. D'aquesta forma es connecten els barris del Districte Ponent, densament poblats, amb la xarxa de carrils bici del centre. El nou carril bici disposa d'una connexió amb el carril bici ja existent d'avinguda Argentina pel carrer Francesc Martí Mora.
El regidor de Mobilitat Sostenible, Francesc Dalmau, ha explicat que l'objectiu d'aquesta intervenció és «continuar impulsant l'ús de la bicicleta durant i després la pandèmia, tal com s'està fent en altres ciutats, ja que és un tipus de transport individual que facilita el distanciament físic, no contamina i que per tant evita contribuir a agreujar l'estat de les persones malaltes».
En total aquesta actuació suposa l'eliminació de 112 places d'aparcament, ja que s'aprofita la tipologia d'aparcament en bateria d'alguns carrers, per a transformar-la en aparcament lineal. Aquesta actuació, a més, crea una nova conversió en zona de vianants en l'espai comprès entre els carrers Vinyet i Avinyó.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
M´agradaria que, ep! si pot ser, respectassin les voravies i les persones d´edat.. Si no és gaire molèstia, eh? Que aquest col·lectiu s´ha demostrat que no està gaire protegit… ni en residències privades ni al carrer.
Quan diu senyalitzar, només vol dir pintar de vermell a terra? Trob que s'haurien d'aïllar encara més del trànsit rodat i limitar els ciclocarrers. Amb voreres noves a segons quins llocs s'aconseguiria. Enhorabona per la iniciativa, jo som el primer que l'empraré. Emperò, també s'hauria de mantenir el que ja tenim. Hi ha carrils on pegues bots de clots que hi ha i la pintura ja no es veu. El mateix amb BiciPalma.