L'Ajuntament de Palma començarà a senyalitzar a mitjan setmana vinent un nou carril bici de 1.972 metres lineals, que connectarà el carrer Andreu Torrens amb Andrea Doria.
S'afegirà a la xarxa actual de carrils bici de Palma, que suma 82,5 quilòmetres, segons ha indicat l'Ajuntament aquest divendres en una nota de premsa. D'aquesta forma es connecten els barris del Districte Ponent, densament poblats, amb la xarxa de carrils bici del centre. El nou carril bici disposa d'una connexió amb el carril bici ja existent d'avinguda Argentina pel carrer Francesc Martí Mora.
El regidor de Mobilitat Sostenible, Francesc Dalmau, ha explicat que l'objectiu d'aquesta intervenció és «continuar impulsant l'ús de la bicicleta durant i després la pandèmia, tal com s'està fent en altres ciutats, ja que és un tipus de transport individual que facilita el distanciament físic, no contamina i que per tant evita contribuir a agreujar l'estat de les persones malaltes».
En total aquesta actuació suposa l'eliminació de 112 places d'aparcament, ja que s'aprofita la tipologia d'aparcament en bateria d'alguns carrers, per a transformar-la en aparcament lineal. Aquesta actuació, a més, crea una nova conversió en zona de vianants en l'espai comprès entre els carrers Vinyet i Avinyó.
Cort inicia les obres d'un nou carril bici que unirà Andrea Doria amb Andreu Torrens
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).
Comentaris
Quan diu senyalitzar, només vol dir pintar de vermell a terra? Trob que s'haurien d'aïllar encara més del trànsit rodat i limitar els ciclocarrers. Amb voreres noves a segons quins llocs s'aconseguiria. Enhorabona per la iniciativa, jo som el primer que l'empraré. Emperò, també s'hauria de mantenir el que ja tenim. Hi ha carrils on pegues bots de clots que hi ha i la pintura ja no es veu. El mateix amb BiciPalma.
M´agradaria que, ep! si pot ser, respectassin les voravies i les persones d´edat.. Si no és gaire molèstia, eh?
Que aquest col·lectiu s´ha demostrat que no està gaire protegit… ni en residències privades ni al carrer.