Cort demana una reunió amb Govern i Consell per optar a acollir els Goya en 2022
L'Ajuntament de Palma ha demanat una reunió a tres bandes, amb Govern i Consell de Mallorca, per veure si hi ha «voluntat real» perquè els premis Goya se celebrin a Palma l'any 2022.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- El bisbe Taltavull ordena dos nous diaques al servei de la Diòcesi de Mallorca
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
En lloc de voler dur uns premis en espanyol, s'haurien de preocupar que a TOTS els premis Ciutat de Palma constàs com a imprescindible l'ús de la llengua catalana.
Quina mentalitat més provinciana...! Per què no demanau tornar a organitzar el "Festival de la Cansion del Mediterraneo"? Ridícul.
La deriva de MES és antològica: la principal preocupació cultural d'un partit que se suposa que pretén la independència és convertir Mallorca en la seu d'uns premis espanyols com els Goya!! Aquesta frivolitat no afavoreix en res els objectius del que un dia es va dir PSM.
El que ens faltava ... que vengin els antifeixistes de limusina i jet privat!