Un total de set agrupacions musicals actuaran en la trobada de bandes de Sant Sebastià
Un total de set agrupacions musicals actuaran aquest diumenge en la trobada de bandes de Sant Sebastià 2020 aquest diumenge en el Palau de Congressos de Palma a les 11.00 hores.
Segons ha informat l'Ajuntament de Palma aquest divendres, les bandes que participaran en aquest esdeveniment són la de Son Rapinya, en col·laboració amb la Banda de Música de Pollença, la de Son Ferriol, la d'Almudaina i la de Camp Redó, amb la col·laboració de la Banda de Música de Santa Margalida i la Banda de Municipal de Música de Palma. L'esdeveniment serà presentat per la periodista Míriam García i està previst que tengui una durada de dues hores, ha explicat el Consistori.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.