Cort presenta la campanya 'This is Palma' per fer valdre la ciutat en clau turística
La regidora de Turisme, Comerç i Treball de l'Ajuntament de Palma, Joana Maria Adrover, ha presentat aquest divendres la campanya 'This is Palma', l'objectiu de la qual és mostrar una ciutat «autèntica, real i cosmopolita», segons ha informat Cort.
«Amb la iniciativa Palma es potencia, es fa valdre i es mostra tal com és: una ciutat rica en patrimoni, amb història, autèntica, cosmopolita, plena de cultura i allunyada de les ciutats franquícia», ha expressat Adrover, qui s'ha mostrat «molt satisfeta» de la posada en marxa de la marca, treball realitzat des de la Fundació Turisme.
La marca 'This is Palma' està present en tota la ciutat amb diferents suports publicitaris a través de 80 Objectes Publicitaris Il·luminats (OPIS), a més de vinils al carrer Santo Domingo així com en autobusos turístics i autobusos de l'EMT.
La campanya, presentada el mes de gener passat en la fira internacional de turisme de Madrid (Fitur), mostra instantànies de la ciutat des d'una altra perspectiva i obre l'interrogant 'És això Palma?', per a mostrar «múltiples facetes» de la ciutat, com a història, negocis, teatre, Miró, artesania, gòtic, arquitectura o esport, entre altres.
«La intenció és despertar en el ciutadà la ciutat que tenim, amb racons que encara no s'han descobert, volem mostrar imatges allunyades dels clixés de postal i ensenyar la Palma per a viure, amagada i misteriosa», ha assenyalat Adrover.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- El bisbe Taltavull ordena dos nous diaques al servei de la Diòcesi de Mallorca
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Una campanya més adequada, corregiu-me si m'equivoc però veig que encara usen el logo del cul amb la toponímia incorrecta "passion for Palma de Mallorca". Canviar-lo per un de correcte seria encertat al meu parer, si realment "this is Palma", perquè és d'un gust pèssim i va ser fet quasi per encàrrec de l'exbatle fugit Isern.