El Pi Palma reclama a Cort que augmenti el nombre d’habitatges socials a l’antiga caserna de Son Busquets
El Pi Palma ha reclamat que s’augmenti el nombre d’habitatges socials previstos als terrenys de l’antiga caserna militar de Son Busquets i que es passi dels 825 als 1.100. La formació considera que s’ha de revisar el Pla Especial que es va aprovar el 2011 i així donar solucions els greus problemes que hi ha a Palma en aquest tipus d’habitatges.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- El bisbe Taltavull ordena dos nous diaques al servei de la Diòcesi de Mallorca
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.