Desenes de voluntaris netegen la platja del Portitxol
Desenes de voluntaris han netejat aquest dissabte les diverses platges del Portitxol | Foto: dBalears/Arxiu
La regidora d'Ecologia, Agricultura i Benestar Animal, Neus Truyol, ha visitat aquest dissabte la jornada de neteja que s'ha realitzat a la platja del Portitxol. La trobada solidària ha estat organitzada pel grup de voluntaris 'Compeixos'.
Segons ha informat l'Ajuntament, els voluntaris han netejat les platges d'aquesta zona de Palma i han recollit les dades dels tipus de residus acumulats. Amb aquestes xifres, faran un registre amb els tipus de residus més comuns.
Aquesta jornada de neteja s'emmarca en la IV Gran Neteja Estatal de Fons Marins, realitzada en desenes de punt de tot el litoral de l'Estat espanyol. Una vegada ha finalitzat l'activitat, Emaya, que ha aportat bosses i galledes, ha recollit els residus dipositats arran de platja.
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.