muy nuboso
  • Màx: 11.28°
  • Mín: 7.77°
10°

[VÍDEO] «El 63% dels majors de 65 anys només xerren català com a primera llengua»

143855

Arran de la polèmica que han suscitat alguns grups per criticar la proposta del Govern sobre el decret de català a la sanitat pública, un grup de persones ha duit a terme un vídeo per denunciar la «demagògia» que s'està fent amb aquest cas i que ja corre per les xarxes socials.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per digo, fa mes de 6 anys

Manoletin: Hace unos años los maestros,médicos,funcionarios que venian a Baleares tenian un respeto a sus habitantes,se integravan i aprendian su lengüa.Pero de unos años acá vienen aquí creyendose los amos del mundo y no piensan que estan al sevicio de esas personas que son los que les pagan su sueldo.Desde luego antes y ahora con excepciones.

Valoració:2menosmas
Per manoletin, fa mes de 6 anys

Es obvio que como primera lengua solo puede haber una... lo cual no quiere decir que como segunda no haya ninguna. Según este titular ¿como han podido sobrevivir las personas mayores hasta la fecha?¿porqué hoy es un problema el idioma y antes no? De todos modos el crear problemas cuando no los hay es señal de que la cosa funciona bien y las necesidades básicas y alguna más esta cubierta. Mañana nos manifestaremos porque nos venden mandarinas con hueso...

Valoració:1menosmas
Per r, fa mes de 6 anys

Coneixament de català per qualsevol que vulgui viure aquí.

Valoració:13menosmas
Per Un senyor, fa mes de 6 anys

Els metges han d'estar preparats i saber les llengües oficials.

Valoració:17menosmas
Per Nofre, fa mes de 6 anys

A Barcelona es posible, pero aqui a Balears som mes cults.

Valoració:-18menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente