algo de nubes
  • Màx: 28°
  • Mín: 19°
19°

La Fundació Turisme llança una convocatòria de patrocini del mapa turístic de la ciutat

La Fundació Turisme ha celebrat aquest divendres la tercera Comissió Executiva del 2017 en la qual s'ha posat en marxa l'expedient de la convocatòria de patrocini del mapa turístic de Palma. Així, aquesta eina constitueix «la peça bàsica d'informació i promoció de la ciutat i suposa la carta de presentació de la destinació» i compta amb un pressupost i un preu total de contracte de 15.000 euros, segons ha explicat la Fundació.

En aquest sentit, l'organització ha ofert un espai per a publicitat en la contraportada del mapa de 100x210 mil·límetres. A més, han considerat adequat produir un màxim de 550.000 unitats, les quals permetran cobrir les necessitats de material d'informació turística de la temporada alta 2018 i 2019. Així mateix, la Fundació ha garantit la presència i la promoció online i 'offline' del patrocinador en oficines i punts d'informació turística municipals, així com en les principals vies d'entrada del turista (port i aeroport).

La presència 'offline' també es podrà apreciar en fires, entre els operadors turístics, agents del sector, esdeveniments culturals, nàutics i gastronòmics, entre altres. Quant a la promoció online, el plànol estarà visible en els suports propis (web municipal www.palmademallorca.es i web turístic www.visitpalma.es) i de tercers, sempre que se cedeixi el Pla amb finalitats promocionals.

A més, aprofitant aquesta iniciativa, s'ha posat en marxa el redisseny i l'actualització de l'actual mapa turístic de la ciutat que explicarà com a novetat amb la zona de Gènova com a lloc d'interès turístic. En la reunió, també s'ha informat de l'imminent llançament d'una campanya de promoció internacional amb Jet2.com durant la temporada baixa. Aquesta iniciativa respon «a la gran aposta que l'operador turístic va realitzar per promoure la ciutat com a destinació de tot l'any», ha aclarit la Fundació.

En aquesta cita han assistit la consellera de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover; la directora general de Treball i gerent de Palma Activa, Susana Rincón i el gerent de la Fundació, Pedro Homar, així com patrons públics i privats de la Fundació.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.