Vigilància exhaustiva de la Policia espanyola al vermut contra l’actual model turístic
Desenes de persones han participat en 'Vermut' organitzat per la plataforma 'Ciutat per a qui l'habita' | Foto: Miquel Àngel Ballester
Palma05/08/17 0:00
Vigilància rigorosa. Tres furgones de la Policia Nacional espanyola han vigilat aquest migdia el vermut contra el model turísitc organitzat per la plataforma 'Ciutat per a qui l'habita' a la plaça de Cort.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ai,els hotelers, que res no els basta i consummeixen Mallorca!
Ja sortiran en defensa des turisme "hooligan", destrossador de possidònia i terrorista acústic, ja
Qui els envia -dues furgones!!!- a vigilar aquesta gent? La delegada del Gobierno? I per qué no els envia a Magaluf? p.e. On es cometen actes incivics cada moment.
Estic més aprop de les propostes dels vermutels que d'altres, però ¡collons! no podeu fer una mani i eser casi es mateixos que els anti-til. Es ridicul.
A les Illes Balears, necessitam i volem una policia autonòmica.
Als que hauriem de vigilar és a certs turistes, com el que ahir va atacar i ferirb un home.que no li havia fet resm