Hila presenta a la comunitat musulmana el servei de denúncies per delictes d’odi
El batle de Palma, José Hila, ha presentat el nou servei de denúncies per delictes d'odi | Foto: Ajuntament de Palma
Palma19/03/17 0:00
El batle de Palma, José Hila, ha presentat aquest dissabte a la comunitat musulmana el nou servei de denúncies per delictes d'odi de la Policia Local de Palma. L’acte s’ha celebrat aquest migdia al Centre Cultural de la barriada palmesana de Son Gotleu. L’han acompanyat la regidora de Seguretat Ciutadana, Angélica Pastor, i el cap de la Policia Local de Palma, Josep Palouzié. Hi han participat una cinquantena de persones.
També a Illes Balears
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tots els col.lectius que patim per l'odi ideològic dé la gent de la extrema dreta, hauríem de fer una protesta conjunta en contra de la impunitat de la que gaudeix aquesta gent.
I els delictes d'odi cap als catalanoparlants? Moltes vegades insultats per els mateixos policies municipals ???