El cartell que rebutja les dones segueix col·locat a la porta d'un negoci de Palma
La barberia del centre de Palma amb el polèmic cartell que diu que no hi poden entrar les dones, però sí els cans, ha suscitat diverses reaccions. Associacions, grups feministes, col·legis professionals i persones de la societat civil demanen la retirada immediata del cartell.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
18 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I si enlloc de ca és cussa, pot entrar? Una cosa és que sigui un establiment amb serveis adreçats a un gènere concret, i l'altra que expliciti que no s'hi pot entrar seguint una política que discrimina per raó de gènere. I una dona amb barba? També me semblen una burrada els gimnasos que no deixen entrar homes. I homes transvestits? I sobretot, no està en català. Vaja, que aquest ho té tot!
Yo me apunté a una cadena de gimnasios y uno de ellos era solo para mujeres. Era el que mejor me iba para ir desde casa y no pude entrar. ¿y...?
s una barberia! Vaja poc sentit de l'humor que teniu. Efectivament, com a dona i mallorquina em sembla més discriminatori que no estigui en el nostre idioma que el fet de que no m'hi vulguin deixar entrar a arreglar una barba que no tenc
S'argument de que per es simple fet de ser una barberia d'homes està en es seu dret de no deixar entrar a ses dones ja que no hi tenen res a fer me pareix totalment absurd. Seguint aquesta mentalitat, podem posar un cartell a s'auditorium de Palma prohibint s'entrada a ses persones sordes i a ses bibliotèques prohibin que hi entrin es cecs. Es local es seu, hi pot tenir dret d'admissió (crec), pero això no lleva que sigui sexiste.
Vaya libertad de expresión señores
Tomeu: Efectivament el que sobra és el ca, perquè els càns també van a un altre tipus de perruqueria. Però de banda de feminismes i de masclismes, si per part de l' Ajuntament o del Govern liorden en retirar un cartell, el fet de ser dels Països Baixos, no li dóna el privilegi de desobeïr. Jo més que masclista ho veig racista.
Heu llegit que la persona que ha fet el cartell és la dona de l'amo? Es una barberia ... no s'atenen dones. Aquí l'únic políticament incorrecte que hi ha es el ca
Només les des neteja, és clar! Però fixau-vos en la seva cara, i no el deixeu entrar al vostrse local, ni tenda, ni casa...
Es un cartell clarament ofensiu i veient la opinio del senyor aquest sobre les dones esta clar que l´ha posat expressament per aquesta rao.
¿Se han fijado en que el cartel no está en catalán? ¿Dónde está la famosa normalización?