Emaya inicia la neteja de les pintades a la zona nova d'Es Baluard
Truyol ha aprofitat per denunciar «l'incivisme que agredeix al patrimoni històric i cultural de Ciutat» | Foto: E.P.
La presidenta de Emaya, Neus Truyol, ha presentat aquest dijous els treballs de neteja destinats a eliminar les pintades realitzades a la zona nova del Baluard del Príncep, que compten amb un pressupost, «assumit íntegrament per l'empresa, de 13.000 euros i una durada aproximada d'uns 20 dies», segons ha comunicat la responsable.
En el mateix sentit, després de rebre l'aprovació de la Comissió de Patrimoni Històric, fa dues setmanes, Truyol ha comunicat que «la tècnica empleada no danya el 'marès' de la zona nova» i que «estan pendents de rebre altres permisos» per així «poder intervenir a les muralles afectades de la zona vella».
A més, Truyol ha aprofitat per denunciar «l'incivisme que agredeix al patrimoni històric i cultural de Ciutat», i ha afegit que «si els ciutadans no volen a Palma, com esperen que els turistes la vulguin».
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Una bona neteja a EMAYA fa molta més falta que als carrers, que ja és un dir. Amb tots els enxufats del PP i d'UM, enreda oposició, perquè te conec i te dec un favor i que guayen més que els metges de la Seguretat Social però que fan la feina con els dóna la gana, s' ha de fer una auditoria i posterior reforma i cada pic serà pitjor.
Pueden despintar todo lo que quieran, cosa que está muy bien, pero si las autoridades no ponen en práctica otras medias más contundentes "es fer retxes dins s'aigo".