EMAYA posarà en marxa un nou servei de recollida de trastos i mobles vells
Aquest dijous s'ha celebrat la reunió mensual del Consell d’Administració d’EMAYA. La presidenta, Neus Truyol, ha informat als mitjans de comunicació dels punts més destacats i de major transcendència que aborda aquest Consell d’Administració del mes d’octubre.
A partir de dia 1 de desembre de 2015 EMAYA recollirà els residus voluminosos domèstics un dia a la setmana a cada barri. L’horari per treure els trastos és de 20 a 22 h. EMAYA realitzarà la recollida a partir de les 22.30. «EMAYA disposa dels recursos humans i necessaris per implantar aquest nou servei. Per garantir realitzar-lo en les millors condicions i amb la qualitat més gran possible, en aquest Consell d’Administració es proposa incrementar la flota de camions amb la compra de 3 camions més, amb plataforma elèctrica per garantir el millor servei i el mínim de renous», ha explicat Truyol.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Trast, caldo, barco... Tres de les parauletes acceptades per l'IEC que el sentit comú ens hauria de fer desar dins d'un oblidat calaix del diccionari. El titular m'escarrufa tant com sentir o llegir «Gallina vella fa bon caldo». He dit «sentit comú»? Perdonau-me, volia dir «bon gust». O no.
Gràcies per informar. Me pareix que a cap altre diari surt aquesta notícia i en canvi ens afeta a tots, ja que a totes les cases se renoven els electrodomèstics i mobles i hem de saber com desfer-nos cívicament dels vells.