algo de nubes
  • Màx: 24°
  • Mín: 21°
22°

José Hila, preparat per ser batle i representar ‘la primera força d’esquerres’


El candidat del PSIB a la batlia de PalmaJosé Hila, ha recordat que el Partit Socialista ha estat la primera força d'esquerres a Palma a pesar de la davallada de vots. Hila reconeix la necessitat de «fer una reflexió com a partit» però recorda que el seu partit ha guanyat en 19 barris de Palma, 17 més que el 2011. També ha destacat que els socialistes de Palma estan preparats per començar a governar a partir del minut u i que la prioritat és garantir el benestar i la dignitat dels ciutadans.

Des del PSIB es reconeix que el resultat de les eleccions ha configurat un escenari inèdit a Palma, i això «suposa alhora un autèntic repte per a tots». El candidat socialista entén la nova conjuntura com «una nova oportunitat per construir, juntament amb la ciutadania, una ciutat millor».

Les declaracions de José Hila s’efectuaven el dia que l’executiva presentava un document amb les deu propostes per transformar Palma. Es tracta d'una sèrie de mesures que els socialistes consideren fonamentals a l’hora d’encarar qualsevol negociació que retorni el govern de la ciutat a les forces d’esquerra.

Propostes a les quals prioritzin les actuacions d'emergència social i educació. Així ho ha explicat el candidat del PSIB-PSOE, explicant que farà «feina de valent per donar resposta a la il·lusió i les ganes de canvi que tenen els ciutadans per acabar amb quatre anys de retallades i patiment».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 2
Siguiente
Per Homonet, fa mes de 8 anys

Massa estirat en Fila pel meu gust.... sembla un clon den Sanxís...

Deu estar contenta na Calb que quasi la passa la mà a n'Armengol!

Valoració:1menosmas
Per Ja n'hi ha prou!, fa mes de 8 anys

A la llengua pròpia del nostre país, s'entén.

Valoració:3menosmas
Per Ja n'hi ha prou!, fa mes de 8 anys

D'acord amb Fer, Arrom, Paparra, Mateu, Joan de Porreres i balear. Una persona que vol ser batle i no parla català té una actitud lingüística de menyspreu a la llengua pròpia.

Valoració:3menosmas
Per Llorenç, fa mes de 8 anys

La solució podria ser en Miquel Comas a Palma, en Barceló al Parlament i en Miralles al Consell, aquest sense cogovern amb Podem.

Valoració:1menosmas
Per Macia, fa mes de 8 anys

I on esta s'orgull llonguet???

Valoració:4menosmas
Per Fer, fa mes de 8 anys

Si aquest militant del PSIB-PSOE no és capaç de dir dues frases seguides correctament en mallorquí, què podem esperar de persones així? Com denominar la seva actitud lingüística? En què es diferencia dels exconsellers molingües espanyols del PP?

Valoració:19menosmas
Per emigrante, fa mes de 8 anys

@Joan de Porreres;

"Els que vulguin dedicar-se a la política han de parlar la nostra sagrada llengua"

Valoració:6menosmas
Per Titus, fa mes de 8 anys

A Palma, 46.066 votans han explicitat que no volen PSOE. Són la suma del que han votat MES i Som Palma, el PSOE té 28.595 vots. La voluntat majoritaria es que NO governi el PSOE i, sí no és així hi hauria un greu decencís dins el bloc majoritari de vot de l'esquerra. El PSOE ha de saber estar allà on li pertoca i aquest lloc no és la batlía de Palma

Valoració:8menosmas
Per Arrom, fa mes de 8 anys

Ja comensam malament. Hila foraster (no integrat) al carrer.

Valoració:22menosmas
Per Paparra, fa mes de 8 anys

I no podem trobar un sol palmesà que pugui esser Batle de Ciutat? Si encara parla bé la nostra llengua em conform, però si no, hi ha pasta per partir de Mallorca perquè ja no es ca nostra: es ca tothom!

Valoració:26menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 2
Siguiente