Pimeco denuncia que el projecte de Palma Springs manifesta «irregularitats»
Pimeco ha presentat davant l’Ajuntament un seguit d’al·legacions en les quals demanen la nul·litat de ple dret i l'arxivament de la llicència d'activitat de la gran superfície comercial
L’Associació del Petit i Mitjà Comerç de Mallorca (Pimeco) ha presentat aquesta setmana davant l’Ajuntament de Palma un seguit d’al·legacions en les quals demanen la nul·litat de ple dret i l'arxivament de la llicència d'activitat de la gran superfície comercial que es pretén instal·lar a l'aiguamoll de ses Fontanelles amb el nom de Palma Springs.
En l’escrit, el portaveu de Pimeco ha manifestat que aquest projecte de centre comercial hauria d’estar arxivat per les «manifestes irregularitats» que conté i pel «reiterat incompliment dels terminis relatius a l'esmena de les deficiències». Explica que «ni l'espai que ocuparà la gran superfície comercial compleix el requisit marcat per la Llei de comerç balear d'estar catalogat com a solar ni el promotor del projecte ha presentat l'obligatòria llicència autonòmica de gran superfície comercial».
Així mateix, Pimeco recorda que, segons estableix el Pla general d'ordenació urbana de Palma, en una zona comercialment saturada no es poden concedir noves llicències d'instal·lació, situació en la qual «probablement» es troba el projecte de ses Fontanelles.
Finalment l’Associació del Petit i Mitjà Comerç de Mallorca ha manifestat que «el silenci administratiu i l'incompliment del procediment legal previst» per part del consistori «provoquen una greu inseguretat jurídica» de manera que «els funcionaris responsables podrien haver incorregut en responsabilitat disciplinària».
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- El bisbe Taltavull ordena dos nous diaques al servei de la Diòcesi de Mallorca
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Partits estatals contra la petita empresa autòctona, VOTAU PARTITS PROPIS I NO PARTITS FORASTERS.
Palm spring & Pimeco