La candidatura de Som Palma a les pròximes eleccions municipals del 24 de maig l'encapçalarà Miquel Comas, segons el llistat presentat aquest dijous per la formació, que compta amb el suport de Podem.
Comas es marca com a objectiu «arribar al seu destí, la seva Ítaca, que és l'Ajuntament de Palma» i distingeix la formació que lidera dels partits polítics tradicionals «experts en màrqueting, però no en democràcia i que entenen la política com un negoci i no com l'art de fer possible el que la ciutadania considera necessari», ha informat Som Palma en un comunicat.
Segons el líder de Som Palma, les reivindicacions del partit són «les de la gent» de la ciutat. Segons Comas, «l'únic pacte irrenunciable és amb la ciutadania», de manera que es mostra disposat a arribar a acords postelectorals amb altres formacions polítiques «amb les cartes sobre la taula».
Miquel Comas optarà a la batlia de Ciutat per Som Palma
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).
Aquests seran els culpables de quatre anys més de PP a l'Ajuntament de Palma.