algo de nubes
  • Màx: 24°
  • Mín: 19°
24°

Cort presenta la marca guanyadora del lema 'Palma de Mallorca'

La imatge seleccionada respon al nom 'Palmacor 2012', de l'agència The Atomic Idea, que pretén promocionar turísticament la ciutat

30536
Isern s'ha congratulat de la marca que definirà turísticament la ciutat. | J. Morey.

Ni la Seu, ni el castell de Bellver. Ni l'sky-line del centre antic, ni els molins de vent. Cap element patrimonial no protagonitzarà, finalment, el nou logo turístic de Palma. De fet, la imatge promocional consistirà en un senzill "Palma de Mallorca" amb la lletra ‘M' de la paraula ‘Palma' convertida en un gran cor vermell.

D'aquesta manera, el logotip amb el qual Palma es presentarà a la resta del món no fa referència a elements propis de la ciutat, sinó a un genèric i universalment conegut cor de color vermell.
El logo, però, variarà de color segons l'ocasió i durà un claim (eslògan publicitari) a dalt de les lletres. Aquesta frase bàsica és ‘Passion for' (de l'anglès, passió per), i anirà seguida d'un dels sectors comercials amb què atreure els turistes: gastronomia, cultura, ciclisme, golf, shopping, etc.
Segons Álvaro Gijón, regidor de Turisme de Cort, "la paraula passion s'entén en totes les llengües i, per tant, no s'haurà de modificar per a cada país". Gijón, de fet, alabà especialment "el ventall de possibilitats que dóna aquest claim".
Així mateix, el batle, Mateu Isern, digué de la marca que "aquesta vegada és la bona" i vaticinà que en breu "començarem a veure gent que, en comptes de dur la camiseta d'I love New York, durà el marxandatge de Palma".
El logotip guanyador, que s'endú un premi de 12.000 euros, ha estat dissenyat per l'estudi mallorquí The atomic idea. Irene Olmo i Yago Cachafeiro, dissenyadors de la campanya, agraïren ahir al jurat la seva decisió.
Aquest ha estat compost pels responsables de màrqueting de Logitravel i Arizonia, el propietari de Palma City Sightseeing, una delegada de la Fundació Pilar i Joan Miró, un altre de la Fundació Palma Espai d'Art, tècnics de l'Imtur i els regidors de Cultura i Turisme.

 

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

Anterior
Pàgina 1 de 5
Siguiente
Per Crític, fa mes de 12 anys

Una tudada de doblers, com la Fundació pel turisme 365, que només suposarà que algú (el gerent i la seva troupe) sí cobraran i tindran "feina" tot l'any...
I mentre, retallades i retallades als serveis socials i als qui més ho necessiten....
Pel que fa al disseny, més val no parlar-ne....
I de què serveix cercar ara una imatge de la ciutat quan el PP va carregar-se la que havien fet els socialistes i que costà tants i tants doblers als ciutadans...I tot perquè ho havien fet uns altres, com sempre fa el PP amb la seva política de terra cremada.... El mateix que ha fet el PP amb el carril bici, amb la peatonalització de Blanquerna i tantes i tantes bones iniciatives fetes a Ciutat per algú que no fos ells.... Si apliquessin el codi de bones pràctiques i de transparència administrativa, jo sé un candidat que té tots els nombres de la rifa perquè li toqui.....

Valoració:0menosmas
Per balearium, fa mes de 12 anys

Lo me más me ha gustado es que haya sido diseñado en un estudio mallorquin y no catalin, además de haber rechazado a los 15 que no cumplian el famoso REQUISITO
que en otro orden de cosas a pasado a ser sólo meritorio.

Valoració:0menosmas
Per Joaneta, fa mes de 12 anys

Un cartell sospitosament semblant a un que va fer el PSM fa uns anys. Plagi?

Valoració:0menosmas
Per Pedro Portas, fa mes de 12 anys

Si l'anterior "idea" municipal de fer un logotip el batiarem com a "PASTENAGA" aquest ja està batiat com el "CUL". Un cul que ha costat 12.000 euros. No vull fer bromes fàcils perquè la cosa no és per riure, sinó ben al contrari. I amb això es gasten els doblers els "elegits " democràticament!

Valoració:2menosmas
Per Pere, fa mes de 12 anys

Aquesta M pareix un cul.

Valoració:0menosmas
Per Elisa, fa mes de 12 anys

Patètic.

Valoració:1menosmas
Per Carla, fa mes de 12 anys

És una llàstima que per definir Palma hagin invertit 12.000€, sincerament és un logo trist, no té alegria, no trasmet passió i a més demostra un cop més les preocupacions tant poc importants que té el batle. Per cert em sona de no sé què el nom de Logitravel...

Valoració:3menosmas
Per sospir, fa mes de 12 anys

El patró que ens ha tocat soportar avui de política illenca és una befa contra tots els ciutadans que estimam, sentim i reivindicam el que és nostre. Vos deman a tots els qui creis el mateix que jo que no desitiu de deixar de lluitar, ser optimistes que aquest govern no durarà gaire i llavors tendrem la paella pel mànec. Visca l'AMOR, el CATALÀ i la INDEPENDÈNCIA.

Valoració:4menosmas
Per bernadet, fa mes de 12 anys

Jo crec que la imatge va adreçada sobretot al turisme japonès i que es juga amb l'efecte subliminal del "culet, culeeeeet".

Valoració:3menosmas
Per Xareca, fa mes de 12 anys

De sobte, amb el PP han sorgit com si fóssin bolets, una sèrie d´empreses que xuclen de l´Ajuntament.

Valoració:3menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 5
Siguiente