PSIB: «El PP hauria d’haver après la lliçó del que va passar a Sant Llorenç i ara ha passat a València»
La Junta de Portaveus del Parlament ha inclòs en l’ordre del dia del pròxim ple el debat i votació de la llei de simplificació administrativa, davant la qual cosa el portaveu parlamentari socialista, Iago Negueruela, ha demanat al Govern que aprofiti l’oportunitat per «rectificar de veres i cercar un acord relatiu a les edificacions en zones inundables en què no hi hagi ni guanyadors ni perdedors, i en el qual guanyi el territori de les illes i la protecció de la vida de la gent».
També a Illes Balears
- Neix SOM Mallorca: una opció política «transversal» contra l’empobriment i la saturació
- L’OCB qualifica de «fracàs rotund» el segon pla de segregació lingüística: «Només s’hi han adherit 8 centres»
- 'Països Espoliats', la campanya per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
- Creus que cal una gran confluència de les forces sobiranistes de les Balears de cara als propers comicis?
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tota la raó, però quines mesures va realitzar el pacte per evitar futurs problemes a Sant Llorenç? Quines mesures es duran a Ciutat i altres llocs inundables? Hi ha algún protocol actualitzat i disponible? Tremoleu que en vendran més i sembla que la previsió i el seny no acompanyen els polítics mallorquins de cap color.
PPVox són negacionistes del canvi climàtic. Sigui perquè no en comprenen res, o perquè no en volen comprendre res. Uns neguen tot el que diu la ciència, altres tot i que ho dissimulen, en el fons no tenen ni idea de la dimensió del desafiament ni de les conseqüències de no afrontar-lo i intentar frenar tot allò que accelera el canvi climàtic. El més sarcàstic és que per aquí hi ha qualque comentarista negacionista, que que es creu gracioset i és incapaç de percebre la seua pròpia ridiculesa.
El PP i els seus no n,aprendran mai, ja que les escasses neurones disponibles les tenen en la visceralitat o un poc més avall, i així col.locades tenen tendència a caure en el més baix. La tendència és reveladora en aquells hilillos de pastelina, en el Tupolev-42 de Turquia, en els metros de València i Madrid, i ara en la Dana actual. Està molt clar que els feixistes no són aptes per a un bon govern, siga on siga. Són ineptes, de per se.