L’Església de Mallorca destinarà tota la col·lecta d’aquest cap de setmana als damnificats per la DANA del País Valencià
Uns joves netejant els carrers d'una de les localitats més afectades per la DANA al País Valencià | Foto: Foto: Europa Press
16/11/24 16:37
L’Església de Mallorca destinarà tota la col·lecta d’aquest cap de setmana als damnificats per la DANA del País Valencià. Així, continuant amb l’ajuda urgent que des d’un primer moment va posar en marxa la Diòcesi mitjançant Càritas Mallorca, l'Església «vol fer efectiva la seva solidaritat i proximitat» amb els ciutadans que estan sofrint les conseqüències de la catàstrofe.
També a Illes Balears
- SIAU denuncia la situació d’exclusió de docents interins amb el català aprovat
- Prohens rep el cap de l'exèrcit d'ocupació
- Prohibeixen l’ús de telèfons mòbils a tots els centres de les Balears sostinguts amb fons públics
- El PP defensa que només les llengües que són oficials «en tot un país» ho poden ser a Europa
- Jaume Carot, reelegit Rector de la UIB amb un fort vot de càstig
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Una vez más la Santa Madre Iglesia sin dar un chavo de su propio peculio. Se limitarán a canalizar los dineros de las colectas. "Yo voy a dar lo que me den". No estoy obligado a más, pero sugiero que se rece el doble.