El Consell de Mallorca concedeix dos premis a treballs d’investigació sobre la Serra de Tramuntana
El conseller de Presidència, Antoni Fuster, i el director insular de Serra de Tramuntana, Antoni Solivellas, han lliurat els premis Serra de Tramuntana d'investigació. La segona edició d’aquest certamen té com a objectiu estimular la recerca en tots els elements i valors que han fet de la Serra de Tramuntana mereixedora de la declaració de patrimoni mundial per part de la Unesco. La comissió d’avaluació d’aquesta segona edició l’han format tots els membres del Comitè d’Experts i Expertes de la Serra de Tramuntana – l’òrgan d’assessorament d’alt nivell del Consorci i impulsor del certamen.
També a Illes Balears
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- És el 'colmo', Pere!
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.