Les Balears, entre la vintena de territoris de la UE amb més nits d'allotjament turístic reservades mitjançant plataformes en línia
Les Balears se situen entre la vintena de territoris de la Unió Europea (UE) amb més nits en allotjaments de lloguer de vacances reservades a través de les principals plataformes en línia del sector, amb 9,7 milions de nits reservades. El rànquing és liderat per Andalusia.
També a Illes Balears
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Ossifar torna a l'escenari en un únic concert a Inca
- El Tribunal Constitucional espanyol s'alinea amb Vox i supedita els drets dels catalanoparlants a la voluntat dels polítics
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
- Convoquen una concentració d’urgència a la plaça de Cort de Palma amb el lema ‘Aturem el genocidi a Palestina’
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.