Antoni Vich serà nomenat nou director de l'Institut per a la Convivència i l'Èxit Escolar
El nomenament serà efectiu a partir de dia 1 d'agost
Antoni Vich Coll serà nomenat com a nou director de l'Institut per a la Convivència i l'Èxit Escolar (Convivèxit). El seu nomenament serà efectiu a partir del dia 1 d'agost.
Antoni Vich Coll (Palma, 1990) és llicenciat en psicologia per la Universitat de les Illes Balears. A més, també compta amb un màster en psicologia sanitària per la Universitat de Barcelona. La seva trajectòria laboral començà a la unitat de teràpia de la conducta a un gabinet de psicòlegs de la ciutat de Barcelona.
Una vegada s'incorporà al sistema educatiu de les Illes Balears, ha exercit com a coordinador de convivència i benestar a l'IES S'Arenal i a l'IES Ses Estacions.
Antoni Vich agafa el relleu d'Aina Amengual al capdavant de Convivèxit, l'òrgan que treballa per donar suport als centres educatius per fomentar la convivència escolar a les Illes Balears.
El conseller d'Educació i Universitats, Antoni Vera, i la directora general de Primera Infància, Atenció a la Diversitat i Millora Educativa, Neus Riera, agraeixen a Aina Amengual i tot el seu equip, la seva implicació aquests anys al capdavant de Convivèxit, a l'hora que encoratgen el nou director, Antoni Vich, a continuar treballant per la convivència escolar.
També a Illes Balears
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- GOB: «S’accelera la destrucció definitiva del sòl rústic a les Illes Balears»
- «Parla'm en espanyol»: un Guàrdia Civil exigeix a un veí a renunciar al català
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
He tenido que releer varias veces la noticia porque me cuesta creerlo. “Instituto para la Convivencia y Éxito Escolar” Luego nos preguntamos en qué se funden el dinero público. Dios nos asista.