Celebrats els exàmens de les oposicions als cossos Superior i de Gestió de l’Administració general la Comunitat
El Govern, a través de l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), ha celebrat aquest dissabte a Mallorca i Eivissa els exàmens tipus test corresponents al procediment de concurs oposició per als cossos Superior i de Gestió de l'Administració General de la CAIB. Igualment, s'han duit a terme els exàmens de l'oferta ordinària del Cos d'Auditors i d'Intervenció, convocada el maig de l'any passat. Les proves han tingut lloc a l'edifici Jovellanos del campus de la UIB i a l'IES Blanca Dona d'Eivissa i s'han iniciat a les 9.30 del matí.
També a Illes Balears
- El conseller d’Educació diu que fa comptes augmentar la segregació del alumnes per raó de llengua, però no aclareix amb quin pressupost
- Un centenar de residents estrangers de Calvià obtenen el diploma de foraster
- L’Assemblea de Docents ja té calendari d’accions: «Els centres seran un mur de contenció davant l’acord de la vergonya»
- La Xarxa Educativa es mobilitza contra l'acord PP-Vox: «No toleram aquesta agressió cap a la nostra identitat, cultura i llengua pròpia»
- Assemblea de Docents: «Els acords de PP-Vox, quan arribin als centres, seran paper banyat»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.