La UIB organitza la xerrada en línia 'El català ha entrat a les aules però ha sortit del pati. I ara què?'
La Universitat de les Illes Balears (UIB) organitza una xerrada amb l'objectiu de compartir recursos i estratègies amb els pares per reforçar l'ús del català fora de l'aula i aportar les evidències de l'estudi Actitud i Usos Lingüístics dels Joves de les Illes Balears (AULIJOVIB) per a entendre les raons que hi ha darrere el fenomen que descriu el títol. Les ponents de l'acte seran la Dra. Isabel Crespí Riutort i la Dra. Maria del Mar Vanrell Bosch, professores del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la UIB.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Alerten del tancament d'aules d'Infantil a nou centres de les Illes Balears
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Just a la UIB, on també ha sortit de gairebé totes les aules!
I ara qué? Pues a obligar en el patio, igual que se ha obligado en las aulas. Los jóvenes deben hacer lo que diga la cúpula catalanista. Para eso pagamos a los dinamizadores lingüísticos; la policía de la lengua. Al catalán hay que exigirlo, imponerlo, obligarlo ... Y repetid conmigo: "La lengua está en peligro"
I l'alumnat? No te criteris per defensar-se? No les preocupa gens? O és el que volen? Dormen?
Que el català ha entrat a les aules??? No a la UIB. En aquest curs (ara mateix), el primer curs d'ADE del dematí fa TOTES les assignatures en castellà, TOTES. De 10, una (matemàtiques) havia de ser en català segons els documents de matrícula, i ni això s'ha complit. Una vergonya.