El SEPC crea la xarxa de Centres Insubmisos en defensa del català a l'escola
El Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) ha impulsat la Xarxa de Centres Insubmisos amb la qual pretén defensar el català en l'àmbit educatiu davant les «ofensives judicials» en escoles i instituts de Catalunya, el País Valencià i les Illes Balears.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Podríeu fer camisetes per els ciutadans INSUBMISOS?
Per a l'observador : Sempre estem a temps d'aprendre coses noves. Efectivament els estudiants també poden tenir associacions i sindicats. Els instituts de batxillerat i les universitats també són àmbits de participació, en els quals l'alumnat hi pot prendre part d'una forma institucional idò implicar-se en l'elecció dels òrgans de govern, per exemple o bé també pot implicar-se per mitjà d'associacions i sindicats estudiantils.
no sabia que los estudiantes tenian sindicatos, solo los trabajadores
no sabia que los estudiantes tenian sindicatos, solo los trabajadores
Molt bé al-lots endavant, que hi ha molte feina per fer,👍