L'IBSalut diu que hi ha un repunt de les urgències hospitalàries per virus respiratoris i recomana l'ús de màscares
El Servei de Salut de les Balears (IBSalut) ha reconegut un «petit repunt» en les urgències hospitalàries de les Illes que «respon a factors estacionals de virus respiratoris» --Grip A i Covid sobretot--, encara que ha assegurat que la pressió actual és «assumible» i que es tracta d'una situació «normal per a aquesta època de l'any».
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ignasi. Per desgràcia als metges no se'ls fa arribar aquests estudis i d'altres. L'objectiu per a "alguns" no és la salut de la gent sinó el negoci. Per això no hi ha gens d'interès, ans al contrari, a fer arribar cap estudi científic que contradigui el relat oficial.
@Catalunya insular, ets metge? Aleshores no facis servir d'argument per no dur tapaboques uns 'estudis de tot el món traduïts al francès'.
Tinc un conjunt d'estudis de tot el món, traduït al francès, sobre les màscares. La conclusió molt resumida és que les màscares NO protegeixen contra els virus i altres patògens i que són perjudicials per a la salut atès que la persona s'empassa durant hores un aire viciat. També pot comportar diferents trastorns psicològics.