El 15 de desembre s'inaugura a Palma l'Ateneu Popular La Fonera
El proper divendres, 15 de desembre, el moviment popular independentista assolirà una fita històrica: s'inaugura l'Ateneu Popular La Fonera. «Donam el sus i obrim les portes de l'Ateneu com a espai polític i cultural, on a partir d'aquest dia omplirem d'activitat i vida», anuncien els impulsors.
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Mira "Che", els teus col·legues i tú ja teniu una altra porta on anar a fer pintades feixistes per mantenir la vostra neurona activa. Ja pots anar corrent a dir-li al "Destroyer" i al "Mallorquin", no fos cas que els rebentàs el cervell per llegir més de dos paraules seguides. Salut !!
¡Toca ferro!
anarco-comunisme? ufff