L'IES Puig de Sa Font de Son Servera també defensa el català a l'educació
Continua la lluita. Més de seixanta centres educatius de les Illes Balears s'han sumat a la campanya 'La llengua no es toca' per a mostrar rebuig a la implantació de la segregació lingüística a l'educació.
També a Illes Balears
- Prohibeixen l’ús de telèfons mòbils a tots els centres de les Balears sostinguts amb fons públics
- Assemblea i dinar per celebrar els 40 anys del Blanquerna
- SIAU denuncia la situació d’exclusió de docents interins amb el català aprovat
- El Teatre del Mar acull l’acte central de l’Any Llompart
- Maria de Lluc Muñoz: «La via autonòmica dins l’Espanya borbònica s’ha demostrat estèril i insuficient»
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Els pares que volen que els seus fills rebin l'ensenyament exclusivament en castellà, no estimen als seus fills, perquè el dia de demà poden trobar una bona feina i el requisit de saber català por ser decisiu, per tant posen al davant la seva ideologia colonialista al futur dels fills. Això és molt egoista i es no pensar amb ells.... però els fanàtics són els altres...que en són de tanoques!
Esta campaña contra el español no dara su resultado
La paraula "llibertat" en boca de segons qui ha deixat de tenir significat. Estam amb vosaltres, Son Servera, per dir que la llengua no es toca!
Parece gente maja y poco sectaria. Cuando exista libertad de elección no dudo que estará entre los más solicitados. Je...je. La libertad a avanza. Viva la libertad carajo!
De vosaltres depén i moltissim la pervivència de la nostra estimada llengüa. Endavant!
Això va bé. GRÀCIES!!