El batle de Calvià ara vol que Magaluf deixi de ser «una zona estigmatitzada»
El batle de Calvià, Juan Antonio Amengual (PP), s'ha traçat com a objectiu aconseguir que el turisme que acudeix al municipi «sigui de major qualitat». Per a això, no sols aspira al fet que es canviï la nomenclatura de la normativa autonòmica – de Turisme d'Excessos a Turisme Responsable-, sinó que també desitja, igualment, acabar amb l'actual delimitació. No en va, la zonificació se centra «en un espai i en uns carrers molt concrets de Magaluf», fet que a parer seu genera «discrepàncies» entre els comerciants de la zona, que qualifiquen el mapa de «discriminatori». «Estem intentant ser més justos per a tots», ha subratllat Amengual en declaracions a Ràdio Calvià.
També a Illes Balears
- Vox insisteix que IB3 «no és necessària» i assegura que la televisió franquista era «de més qualitat i més objectiva»
- Denuncien la imposició del castellà als panells lluminosos de diverses carreteres de Mallorca
- El Consell d'Estudiants de la UIB demana blocar la creació de dues noves universitats privades a Mallorca
- El director general d’IB3 defensa criteris «de qualitat» per davant del doblatge al català en l’emissió de pel·lícules
- Primer mercat de productors de venda directa per a acostar els pagesos als consumidors
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sí, pero la única solucuón es acabar en España con el turismo basura y que los españoles no sufran esos estercoleros humanos como Magaluf. Eso es lo importante y no los debates inútiles y ridículos sobre los dialectos.
Ara? I abans no?