El TC espanyol avala que els pressuposts puguin ignorar el factor d’insularitat
El Tribunal Constitucional ha desestimat el recurs d'inconstitucionalitat que va interposar el Parlament, amb el suport de PP, CS, El PI, MÉS per Mallorca i Més per Menorca, contra els Pressupostos Generals de l'Estat (PGE) per a l'any 2021 per no recollir el factor d'insularitat. El recurs reclamava la inconstitucionalitat dels comptes estatals per a aquell any argumentant que es vulneraven els articles 2 i 138 de la Constitució generant un «desequilibri econòmic» entre les Balears i la península per la insularitat.
També a Illes Balears
- Neix el Festival Reacciona, en suport als mitjans de comunicació mallorquins en català
- Un grup de docents parodia el pacte PP-Vox amb una acció teatral davant el Consolat i du a Prohens una camisa de la Falange
- El Borbó designa Rafel Nadal com a 'marquès del Llevant de Mallorca'
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
- Aquest divendres, manifestació per Palestina a Palma: 'Ruptura total amb el sionisme. Aturem el genocidi'
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El tal Guillem tilda de ignorantes a los que no comulgan con sus delirios, cuando el primer ignorante es él que desconoce que el TC no forma parte del poder judicial. Ceporro.
El tribunal constitucional que no és de majoria suposadament progresista ara? Una altra clatellada al pobre senador Vidal que sempre aprova els pressuposts generals de l'Estat i del PSOE.
El poder judicial espanyol es com una llesca de pa, sempre cau pel costat que l’han untada. Sols els ignorants poden creure que la justícia espanyola es apolítica i justa i que tal com va dir el rei emèrit en un dels seus discursos de Nadal, que la justícia es igual per a tothom.
“MES per Mallorca” avala que los funcionarios interinos de los SSGG de la CAIB puedan estabilizarse sin tener el requisito del nivel mínimo de catalán exigido para el puesto. Otro titular. Que no leeréis aquí. Vota MES. Vota catalán.