La millor música en català aplega milers de persones al concert de l'Acampallengua

TW
1

Èxit rotund. Més de 5.000 persones d'arreu de Mallorca participen aquest dissabte a vespre en l'esperat concert de l'Acampallengua. La millor música en català que fa gaudir de valent els joves (i no tan joves), que canten i ballen des de ritmes pop fins a música de ball, passant pel reggae.

El concert de l'Acampallengua, organitzat per Joves de Mallorca per la Llengua, ha començat amb l'actuació Mar Grimalt. La cantant felanitxera ha presentat les cançons del seu darrer disc, 'Espurnes i coralls', un treball experimental que ha encisat els espectadors.

La trobada musical continua aquest dissabte amb un dels plats forts del cartell, Antònia Font. El grup mallorquí torna a oferir un espectacle únic en el qual repassa la seva trajectòria musical alhora que presenta les cançons del seu darrer disc, 'Un minut estroboscòpica'. Aquest concert és el darrer que ofereix per ara el conjunt liderat per Pau Debon a Mallorca.

El concert està previst que continuï amb l'actuació del grup de música reggae Auxili. La banda d'Ontinyent presenta les cançons del seu darrer disc, 'Guaret', davant un públic amb ganes de bauxa. El concert de l'Acampallengua, està previst que s'allargui fins entrada la matinada amb les actuacions de Plan-ET i Antònia Found System. Sigui com vulgui, una festa que serà recordada, una fita en la promoció de la música en català.