Una conferència analitzarà la implicació calongina a la Germania
L'Església Vella de Calonge (Santanyí) acollirà el pròxim dijous, 13 d'abril, a les 20.30 hores la conferència 'Joanot Colom, la Germania a Mallorca i la implicació calongina'.
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No hi ha dret, a que a aquest poca vergoya li permetin escriure aqui, totes les seves beneitures, destinades a fer befa i humil.liacio del nostre patrimoni immaterial. Consentint aquestes burles, s'atempta contra la nostra llibertat, en favor del llibertinatge dels que volen esborrar la nostra llengua, la nostra cultura i la nostra Història. I jo ja dubto de a qui serveix en realitat aquest diari: Si al vandalisme feixista o a la nostra cultura, perque pareix que a qualcú d'aquest diari li agraden més aquestes vulgaritats, que no just els nostres comentaris, si no també que els articles i noticies que fan possible el digital i per això precisament, li permeten que els ridiculitzi.
Calongins! Reservau ja la presentació del proper llibre sobre en Martiàñez!