Denuncia que en parlar en català a un restaurant de Palma li responen «no sabes hablar en castellano? Estamos en Espanya!»
Aquest dissabte, 28 de gener, es va produir un nou cas de discriminació lingüística que ha estat denunciat per l'usuària de Twitter Toninaina4 des del seu compte a la xarxa social.
També a Illes Balears
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- GOB: «S’accelera la destrucció definitiva del sòl rústic a les Illes Balears»
- «Parla'm en espanyol»: un Guàrdia Civil exigeix a un veí a renunciar al català
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
31 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@Carlos Vilalta: A tu no t´ha passat mai ja que els parles en l´idioma de l´imperio.T´ha passat mai que en algún lloc parlant castellà et demanessin que parlessis en català?
Idò jo trob que caldria organitzar un grup gran de gent per anar el mateix dia a la mateixa hora i xerrar tot el temps en català amb tothom. Si posen problemes, se telefona a la policia local i que quedi constància per escrit de la discriminació lingüística patida. Que vegin que aquests actes antidemocràtics tenen conseqüències.
Al carles vilalta no li ha pasat nsi😂😂 perque sempre parla castellano
Lo del full de reclamacions és bona idea. Jo ho vaig fer en una ocasió. Els toca molt els collons, com diu mosca collonera...
A mi aquesta porqueria de Tagliatella em bastà d'ençà de la primera setmana que, com que venien del Principat, tenien la carta en català. Al cap de poc la retiraren. Va ser llevar el català i deixar-hi d'anar jo. Veig que això ha anat de mal borràs!
Es així. A nosaltres ens va bastar anar-hi un pic, tot i que no va passar del "no entiendo catalán".
Gràcies per avisarme no hi anirem. Gràcies alguns que no té capacitat per aprendre ni respecte. Quin menjar pot fer? Com pot entendre el que es demana? Quin servici pot fer si té una discapacitat per aprendre? Gràcies on no ens entenen. Ni hi anam
Una resposta que acostuma a fer un germà meu: "Si Mallorca és Espanya es mallorquí és espanyol, perque si es mallorquí no fos espanyol, Mallorca no seria Espanya"
La encargada lo hizo bien: "no voy a discutir". Además, como siempre, aquí solo conocemos una versión de los hecho, seguramente manipulada. A mi no me ha pasado nada así en mi vida.
Idó com diuen els italians "va ffan culo".