L'escriptor Pere Gomila inaugurarà els actes institucionals de la Diada de Menorca
L'escriptor i poeta Pere Gomila Bassa serà enguany el protagonista de la conferència de l'acte institucional de la Diada del Poble de Menorca, que tindrà lloc el dia 17 de gener a la sala de plens del Consell Insular. La presentació, que s'ha dut a terme en el Museu de Menorca, ha comptat amb la participació del conseller de Fons Europeus, Universitat i Cultura, Miquel Company, i del vicepresident del Consell de Menorca i conseller insular de Cultura, Educació, Joventut i Esports, Miquel Àngel Maria.
També a Illes Balears
- 'No excloguis ningú. Comparteix el català', la campanya per a sensibilitzar els parlants de la importància de mantenir la llengua pròpia
- Maria de Lluc Muñoz (Grup Blanquerna): «Continuarem amb el camí d'intentar marcar quines són les accions que ens haurien de dur a l'alliberament del nostre país»
- Vox insisteix que IB3 «no és necessària» i assegura que la televisió franquista era «de més qualitat i més objectiva»
- Acció solidària amb Palestina contra les oficines del Santander a la UIB pel Dia de la Nakba
- Entitats es reuneixen a Palma perquè la manifestació per a posar límits al turisme sigui «el més massiva possible»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.