'La conquesta del Castell', el joc de taula per descobrir Alaró
1.800 preguntes repartides en sis temes distints i un taulell de joc que reprodueix el poble d'Alaró formen el joc de taula 'La conquesta del Castell', una iniciativa de l'Associació Cultural Al Rum i l'Ajuntament d'Alaró pensada per donar a conèixer la història i els personatges de la vila. En el marc de la commemoració del IV Centenari de l'Oratori del Castell, el joc es presentarà aquest divendres, 9 de desembre, al Teatre d'Alaró i compta amb el suport de la direcció general de Política Lingüística del Govern.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quina gran iniciativa: un joc de proximitat i en la nostra llengua. I no seria possible fer-ne un a nivell de Mallorca o de les Illes Balears?? Segur que tendria una gran acceptació.