La UOB Ensenyament mostra reticències davant la proposta d'un nou acord marc educatiu
El passat 14 de novembre se celebrà la Mesa Tècnica sobre millores sociolaborals, en què assistiren representants sindicals i Conselleria d'Educació per a discutir, entre altres temes, un nou acord marc en matèria educativa. El Consell Sectorial d'Ensenyament del sindicat Unió Obrera Balear (UOB) ha expressat profundes discrepàncies amb aquesta nova proposta, que consideren insuficient en molts d'aspectes.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Campanya d’ensabonada a la monarquia espanyola (espòiler: la pagam entre tots)
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- [VÍDEO] Arran mostra l’acció contra la Conselleria i crema fotos de polítics i hotelers
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
UOB i Sindicat Docent Alternativa estant plantant cara de veres. Quina pena altres sindicats que ja tenen altres coses en ment i no pas el benefici dels docents i dels alumnes.