El Govern recomana als investigadors en biodiversitat que presentin la documentació dels projectes en castellà
Els investigadors de la Universitat de les Illes Balears han rebut un avís en els quals se'ls recomana emprar el castellà per a emplenar els documents referents a la convocatòria de projectes de biodiversitat emmarcats dins els plans complementaris.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
13 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
@xisca Pero eres la auténtica?. La de Última Hora?.
Carlos Vilalta: Qualsevol persona sap que d´aquest 600 milions de castellàparlants la majoria son analfabets.
Pero la señora inquera se fue a Londres, hace solo unos 8 días y largo una arenga de campeonato, totalmente en ESPAÑOL. Para que después vengan a exigir.
Pobrets aquests que diuen que si no anam a votar les coses aniran pitjor. Reconeixen que van malament i que ens hem de conformar. Són els responsables de la derrota, de la rendició.
@Xisca. No un sol vot pels pancastellanistes però sense deixar de votar. Perque si no ho feim encara serà pitjor. Això que volen fer els ñordos, és robar-li al Català les seves obres científiques.
"Procurad introducir mañosamente el castellano en aquellas tierras, de manera que se note el efecto sin que se note el cuydado". Tant té retre pleitesia a en Felipe V com retre'n a en Felipe VI: estam a les mateixes!
Ja, ja, ja, ja, ja...! O pensàveu que eren dels nostres? Vos ha quedat clar? Ni un sol vot per a ells. Ja no ens enganyaran mai mes.
Però si l, investigació csstellano-espanyola deu ser menor que la que es fa des de Catalunya! Com volen ser punters en alguna cosa si no inverteixen en quasi cap investigació? En general els castellans són uns boques amb molt poques ganes de pencar de veritat!
Completament d'acord amb Jaume, perque és veritat, que totes les publicacions científiques importants se publiquen en Anglès i que en Castellà en hi ha molt poquetes. Si jo hagués de presentar un d'aquests informes, ho faria en Anglès, en Català i ja que demaen que se facit també en Castellà. Son uns lladres.
Ah Oh!!!!! saps que el 90% de les publicacions científiques arreu del món són en anglès, i que amb prou feines el castellà, tan universal que deis que és, no arriba ni a un 10%. Menys ínfules i més humilitat, que el vostre supremacisme se vos nota d'una hora lluny. A més, si llegeixes bé la notícia, NO s'obliga a fer-ho en castellà, és recomana que no és el mateix. Però, clar la vostra cervellera tan curteta de mires no dóna per a diferenciar entre obligar i recomanar. Us haurem d'explicar a l'estil barri sèsam. Capdefaves franquistes!!!