La UOB Ensenyament llança la campanya 'Retem comptes'
La UOB Ensenyament ha llançat una campanya a YouTube, anomenada 'Retem comptes', en la qual, amb una sèrie de vídeos, han volgut «deixar constància de les millores assolides i d'aquelles que hem lluitat durant aquesta legislatura sobre aspectes que envolten el món educatiu», com poden ser, entre d'altres, la igualtat, la negociació col·lectiva, la LOMLOE, la sobrecàrrega de feina, la democràcia i transparència, els currículums, i les millores salarials.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Una besadeta d'un company de SIAU.
Jo crec que la fracassada vaga de docents que va costar el coll den Rekilla mereixia uns minuts del vídeo.
Jo també trob a faltar l'episodi del canvi de pany per tal de no deixar accedir un company al seu lloc de feina. Tecniques balutxistes, és a dir autoritàries, marca de la casa.
A Mallorca deim "passar comptes", no "retre comptes".
Trob a faltar una referència a la disputa entre Txitxarel·los i Quelites.
Molt bon vídeo!, no totes les organitzacions de la ceba poden explicar que han fet alguna cosa. No veurem un vídeo tan sincer de l'Stei ni de Més per Mallorca.