Inca acull la celebració del Dia de l'Orgull Boig 2022 aquest diumenge
Aquest diumenge, dia 29 de maig, Inca celebrarà el Dia de l'Orgull Boig 2022 a la plaça del Blanquer d'Inca. El col·lectiu organitzador ha reivindicat aquesta jornada com el dia que té «l'objectiu de provocar un canvi en la societat, una mirada més oberta i acollidora, més justa i respectuosa, cap a totes les persones, en especial cap a les persones que convivim amb un diagnòstic en salut mental».
També a Illes Balears
- Un centenar de residents estrangers de Calvià obtenen el diploma de foraster
- El conseller d’Educació diu que fa comptes augmentar la segregació del alumnes per raó de llengua, però no aclareix amb quin pressupost
- L’Assemblea de Docents ja té calendari d’accions: «Els centres seran un mur de contenció davant l’acord de la vergonya»
- Assemblea de Docents: «Els acords de PP-Vox, quan arribin als centres, seran paper banyat»
- La Xarxa Educativa es mobilitza contra l'acord PP-Vox: «No toleram aquesta agressió cap a la nostra identitat, cultura i llengua pròpia»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.