Habtur: «La Llei Turística posa en perill 90.000 places de lloguer vacacional»
El president de l'Associació d'Habitatges de Lloguer Turístic, Habtur, Toni Barceló, ha alertat aquest dilluns que la nova Llei Turística, unida a l'aprovació el 2020 del Pla d'Intervenció d'Àmbits Turístics (PIAT), posa en perill fins a 90.000 places turístiques i ha criticat que el decreixement turístic recaigui sobre el lloguer vacacional.
També a Illes Balears
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- GOB: «S’accelera la destrucció definitiva del sòl rústic a les Illes Balears»
- «Parla'm en espanyol»: un Guàrdia Civil exigeix a un veí a renunciar al català
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Els que protesten haurien de viure a una finca ,a on hi ha pisos llogats als turistes, o fins i tot a edificis diferents costat per costat. Sense poder dormir nit darrera nit, anant a treballar sense poder descansar, exposant-se a tenir accidents i a cometre errors que, segons del que se treballi poden fer molt de mal a tercers o fer perdre molts de doblers. Els turistes han d'anar a hostals, hotels,agroturismes i aparthotels,que s'està millor i els que treballen i viuen a la ciutat o poble, també.
Prou lloguer turístic ciutat per qui l' habita prou especul.lacio els habitatges son un dret fonamental de ses persones,a ciutat ja no se pot viure,es impossible llogar un pis ,mes encara comprar-lo, no vivim des turisme, vivim per es turisme y aixo ja ha rebentat.Es joves aqui ja no tenen futur ,han de viure de tres en tres a un pis llogat ,no hi ha vivenda social ,es governants miren cap a un altre banda,ses constructores nomes fan pisos per estrangers que paguen lo que els hi demanen .
No és fàcil això, i cada un i diu la seva, la realitat és que no podem créixer "in eternum" i ses cosas s'han de gestionar, i no plou mai a gust de tothom, som una illa, he vist lo del Caló des Moro al pasat estiu, i son desbarats, els efectes son davastadors i me ve a na's cap una dite" se pot morir d'èxit". Esper que no sigui el cas de Mallorca, seny per tots.
No serà que aquestes 90.000 places sobren? Hem sobrepassat el sostre i hem de decreixa, si o si.